
EMOCJE W ZARZĄDZANIU.
Jak budować siłę przywódczą korzystając z własnych i zespołowych reakcji emocjonalnych.
Moje warsztaty zostały zaprojektowane z myślą o zarządach, menedżerach i zespołach, które stoją przed wyzwaniem utrzymania motywacji, zmniejszenia rotacji oraz zbudowania trwałej siły przywódczej.
DLACZEGO TE WARSZTATY SĄ INNE?
– Wykorzystuję autorską, funkcjonalną klasyfikację 27 emocji podstawowych, podzielonych na cztery grupy:
– Motywujące
– Ostrzegające
– Dobrostanu
– Relacyjne
Taki podział ukazuje, że każda emocja pełni istotną rolę i może zostać świadomie wykorzystana jako zasób. Warsztaty koncentrują się na tym, jak lider może pracować z każdą z emocji, aby wspierać efektywność i dobrostan zespołu. Dzięki temu uczestnicy poznają jak trafniej diagnozować, rozumieć i wykorzystać dynamikę emocjonalną w środowisku pracy.
– Moja klasyfikacja powstała na bazie najnowszych badań z Uniwersytetu Berkeley
– Integrują wiedzę naukową z praktyką biznesową – uczestnicy nie tylko uczą się teorii, lecz także ćwiczą rozpoznawanie i wykorzystywanie emocji jako zasobu w codziennym zarządzaniu.
KORZYŚĆ Z PRZEPROWADZENIA WARSZTATÓW DLA ORGANIZACJI
– wzmocnienie kompetencji przywódczych i decyzyjnych
– obniżenie kosztów rotacji poprzez zwiększenie zaangażowania
– lepsza komunikacja i współpraca w zespołach
– profilaktyka tzw. „wypalenia” poprzez świadome zarządzanie emocjami
KORZYŚĆ Z PRZEPROWADZENIA WARSZTATÓW DLA HR
– wzmocnienie kompetencji przywódczych i decyzyjnychkonkretne narzędzia, które wspierają połączenie strategicznych potrzeb firmy z wellbeing i retencję
– wzrost zaangażowania pracowników w organizacji
– możliwość wdrożenia prostych metod, które nie wymagają dodatkowych budżetów, a realnie poprawiają atmosferę i efektywność